maandag 6 juni 2011

Mijn leven na de show...

... heb ik 2 weken lang op een roze wolk gezeten! Veel aandacht gekregen van vrienden; goede gesprekken over de toekomst, telefoontjes, sms-jes en chatten via Facebook. Dat was genieten!
Maar ondertussen stapelde het schoolwerk op, ook vanwege de fantastische reis met de studenten naar Beijing en Shanghai!
Toen deze achterstand weggewerkt was, heb ik me georiƫnteerd op het verkopen van de capuchon/das (ik heb er de naam DDachon aan gegeven). Ik heb gesproken met Astrid Cox, eigenaresse van Flow exclusieve modezaak in Oss. En met Susan Boer, ontwerpster en eigenaresse van Leerwerk. Deze gesprekken hebben me veel wijsheid opgeleverd nl. de richting die ik op wil gaan.
Dit is niet het laten produceren en verkopen van honderden DDachonnen, maar ontwerpen bedenken, kleding pimpen en alles zelf maken!! En hier ben ik momenteel weer hard mee bezig ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten