zaterdag 30 juli 2011

Film show DD tijdens Arnhem Fashion Week


Te zien is kleding die uit mijn kledingkast komt, sommige lagen daar al jaren. Ik droeg het niet meer omdat er 'iets' niet goed was. Of het kledingstuk was te smal, te kort of gedeelten versleten. Maar ik kon er toch geen afstand van doen.
Daarom heb ik ze onderhanden genomen. Hierbij maak ik gebruik van de stoffen die uit tweedehands kleding komen die ik van vrienden heb gekregen.

Deze show is mogelijk gemaakt door:
film: B-reel media
fotografie: Ineke Krijt
drukwerk: Booxs.nl
visagie: Difa en Pura Vida
backstage: Marieke van de Wiel
tassen: Label30
dans: Marcia van Gulik en Chris Mulder
modellen: Anneke van de Wolfshaar, Chris Mulder, Ginny Pluk, Inge Du Puy, Joost Widdershoven, Marieke Megens en Mariƫlle Vos

Zonder hen geen show, ik ben ze zoooo dankbaar!

Film van de show.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten