zondag 12 mei 2013

Presentatie 'Je Maintiendrai' Floating Fashion Week Amsterdam

Nog 13 nachten slapen en dan is het zover: ik mag mijn kleding presenteren tijdens de Floating Fashion Week in Amsterdam!!!
Vorige maand heb ik mijn vriendinnen gevraagd om model te staan, waaronder mijn schoonzus Maaike Widdershoven. We staan stil bij de ontwerpen door met elkaar in gesprek te gaan.
Wil je dit bijwonen? Stuur me een mail.

Hieronder zie je een tekening van het wapen van ons koninkrijk. Deze afbeelding heb ik op een colbert geborduurd. Na de presentatie komt hiervan uiteraard verslag in dit blog. Nu bewaar ik het nog even voor mezelf ;)
Ik noem de presentatie 'Je Maintiendrai', naar de wapenspreuk bij het wapen, wat betekent 'ik zal handhaven'. Synoniemen hiervoor zijn; staande houden, volhouden, voortgaan met, behouden, bewaren. Deze werkwoorden slaan momenteel op mij en daarbij ben ik hartstikke koningsgezind! 



Aankondiging presentatie op RTL Boulevard..



Persbericht Floating Fashion week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten