dinsdag 1 oktober 2013

Oss Fashionweek, PeperFestijn en Sunday Market

Afgelopen week werd in Oss de eerste Fashionweek gehouden. Er was een kunstroute bedacht en in het kader hiervan heb ik contact opgenomen met Juwelier Marijnissen. In hun winkel hangen twee colbert die ik heb gepimd.





Tijdens dit weekend werd ook het PeperFestijn georganiseerd. De ondernemers aan de Peperstraat in Oss willen meer bezoekers naar deze straat trekken, daarom was er muziek, stonden er kraampjes waar je aparte spullen kon kopen, je kon een persoonlijk gedicht laten maken. En natuurlijk was er een zonnig terras!
 

 
Omdat ik de auto vol spullen had liggen, heb ik de volgende dag ook meegedaan aan de Sunday Market aan de haven van IJburg Amsterdam.



Ik heb dit weekend heel veel kennis opgedaan over wie mijn klanten zijn en welk product ze kopen dat past bij hun stijl. Het leukste was een vrouw die telkens terugkwam om te kijken wat ik had gemaakt, een paar vrouwen die geïnspireerd werden door mijn werk en zelf aan de slag gaan en ik kreeg een knuffel van een vrouw omdat ze zo blij was met haar col: "het is een sierraad om je nek", zei ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten