woensdag 11 december 2013

De Zelfgemaakte Markt en Sunday Market

Kom gezellig kerstcadeautjes scoren op het mooie Mariaplaats te Utrecht!
Op zaterdag 14 december sta ik met een kraam op De Zelfgemaakte Markt. Alle producten op deze markt zijn origineel en zelf gemaakt.


Of kom langs op zondag 15 december bij Sunday Market Westergasfabriek Amsterdam! Deze markt vindt deels buiten plaats en deels in de Gashouder. Geweldige locatie dus om sfeervol te shoppen!
Zie hier ook hun nieuwsbrief waarbij ze aandacht schenken aan byDD!




Hier deel ik mijn kraam met een vriendin die manden heeft geknoopt (macramĂ©) van gekleurd visserstouw uit Senegal. Ook een super cadeau om met kerst te geven!



Deze DDachons (= capuchon met das, op de foto voor heren) en colletjes voor dames bied ik dit weekend aan in Utrecht en Amsterdam:



En op www.byDD.nl heb ik nog meer sjaals in de vorm van een DDachon of col, en capes, tote tasjes of dassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten